Fleet Partner u potpunosti preuzima čitav process kontrole štete and vozilom: uspostavljanje kontakta sa osiguravajućim kućama, ugovaranje popravki vozila sa servisnim radionicama, a tokom perioda popravke, osigurava mobilnost korisnika vozila uslugom zamenskog vozila.,
Prilikom nastanka štete, ista se bez odlaganja prijavljuje timu operative na broj telefona 011.4000.705 ili direktnim pozivanjem flotnog menadžera. Pored navedenog, prijavljivanje šteta je obavezno i MUP-u RS, Saobraćajnoj policiji po lokaciji nastanka konkretne štete na vozilu. Navedeni nadležni organ sačinjava zapisnik o predmetnoj šteti i prisutnim licima. Prva najvažnija informacija u trenutku nastanka štete za Fleet Partner je da li je šteta nastala na parkingu (nepoznat uzrok, zatečeno u viđenom/oštećenom stanju) ili učešćem vozila u saobraćajnoj nezgodi sudarom sa drugim vozilom ili više vozila. Uslugom održavanja vozila pokriveno je redovno održavanje propisano od strane proizvođača, kao i vanredno održavanje, koje podrazumeva popravke koje nisu definisane servisnim intervalom, a pod uslovom normalne eksploatacije odnosno primerenog korišćenja vozila.